Getting Things Done® (GTD) for offentlig sektor
Er du leder med personale ansvar i det offentlige?
- Er du ked af, at forventningene til kvaliteten af tjenestene altid er større end budgettet?
- Frustreret over at mediesager og kortsigtede prioriteringer tager ressourcer fra faglig og strategisk vigtige mål?
- Eller måske er du bare klar til at finde en bedre måde at udnytte ressourcerne på, uden at de ansatte føler sig udnyttet?
Da er du på det rigtige sted! Getting Things Done vil hjælpe dig og dine ansatte til at arbejde smartere, reducere negativt stress og give mere plads til mestring og arbejdsglæde. Send skemaet herunder til os, så tager vi kontakt. Helt uforpligtende, selvfølgelig. Hvordan ville din hverdag blive anderledes eller bedre hvis du…
- …fik mere produktiv tid hver dag
- …prioriterede bedre mellem det som er viktigt, og det som haster
- …oplevede mestring og glæde på arbejde, hver dag
- …havde mindre stress i hverdagen
- …fjernet alle tidsrøvere og unødvendige distraktioner
- …kunne være helt og fuldt tilstede i alle møder og situationer
Og ja, det er muligt at få gjort mere af de rigtige ting, uden at stresse mere. Hemmeligheden ligger i at lære sig, hvordan du kan bruge hjernen mest effektivt, og i tillæg at finde gode hjælpemidler udenfor hovedet.
“Kurset var nyttig: bevisstgjøring og refleksjon først og så praktisk anvendelse etterpå. Med riktige prioriteringer og strukturerte gjøremål ble arbeidshverdagen min både mindre stressende og mer produktiv. Veldig relevant og veldig bra gjennomført!” – Elena Refsnes, rådgiver i Trondheim kommune
Tag det næste skridt
Vi vil gerne tale med dig om, hvordan vi kan hjælpe dig med at nå dine ambitioner, mål og budgetter uden at det er på bekostning af de ansatte. Vi skræddersyer kurser og forløb til jeres hverdag, således at I ikke skal bruge tid på at implementere ny software, men kan bruge den I allerede har – smartere.
Joda, det kan I. Der findes mange gratis ressourcer på nettet, og du kan købe bogen Få tingene gjort, som er en god håndbog for den som selv vil lære metodikken.
Mange som begynder at lære Getting Things Done på egen hånd, vælger alligevel at tage et eller flere kurser. De ser at de bruger længere tid på egen hånd, det er større risiko for at noget glipper, og de kan misforstå deler af metodikken, når de ikke har støtte af en certificeret coach eller instruktør som kan svare på spørgsmål fortløbende.
Det at etablere nye vaner er sin egen videnskab, og tidsbruget afhænger af mange faktorer. Nogen gange er en ny vane på plads i løbet af nogle uger, mens i andre tilfælde kan det tage flere måneder, selv om man går ind for det.
Vi leverer et holistisk oplæringsprogram som fjerner tidsrøvere, distraktioner og unødvendig friktion, således at det at etablere nye vaner går så gnidningsfrit som mulig.
Ja, det kan I. Vi er ene leverandør af oplæring i Getting Things Done i Norden, og som eneste aktør i markedet er det da muligt at foretage en lovlig direkte anskaffelse. (Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen)
Det absolut hurtigste er gennem GTD Workflow coaching, hvor du får 1-til-1 opfølgning og undervisning fra en af vores certificerede coaches.
Det næst hurtigste er ved at deltage på et internt kursus, hvor du i tillæg til de grundlæggende kurser også kommer til at deltage i et læringsfællesskab. Vores instruktører og coaches er tilgængelige gennem hele processen, og sørger for at de nye vaner kommer på plads hurtigst muligt.