For dig som er HR leder eller HR rådgiver

HR ledere fortæller os, at de nogle gange bliver fanget mellem de ansattes behov for mindre stress og uforudsigelighed og ledelsens behov for mere effektivitet og produktivitet.

Havde det ikke være smart med et uddannelsesprogram som adresserede begge dele?

Afspil video

Alt for ofte vil ledelsen ikke prioritere kostbare tiltag for at fremme sundheden for de ansatte. Selvom tiltagene er gode, kan gevinsten for virksomheden være meget usikker, i hvert fald på kort sigt.

Med Getting Things Done får du et oplæringsprogram som giver et godt afkast for både virksomheden og de ansatte, på kort og lang sigt. Getting Things Done® er en metodik som gør, at du kan stresse mindre og opnå mere på kortere tid. Vores kursusdeltagere siger, at metodikken gør dem meget mere produktive og 81% siger, at tage GTD i brug, har gjort dem lykkeligere (Impact Survey, 2016).

Menneskelig lønsomhed

Økonomisk lønsomhed

Har du kortlagt det psykosociale arbejdsmiljø godt nok?

Vi har lavet en undersøgelse, som du kan bruge til at kortlægge virksomhedens psykosociale arbejdsmiljø specielt rettet mod stress og overvældelse.
Vi opretter et skema som de ansatte hos jer kan besvare anonymt. I får et link som I sender ud til de ansatte med en svarfrist. Resten tager vi os af. I modtager en PDF med resultaterne.

Om os

Vi er certificerede GTD-instruktører og har undervist ansatte og ledere i små og store virksomheder i hele Danmark. Vi er vældig stolte af tilbagemeldingene, som vores kunder giver os, hvor 97% af vores kursusdeltagere anbefaler vores seminarer til andre og 99% anbefaler vores instruktører og coaches til andre.

Vi tror det er fordi, vi elsker at undervise i GTD. Metodikken har gang på gang hjulpet mennesker i deres hektiske hverdag og det findes for os ikke noget mere givende end at hjælpe andre mennesker.

Du kan sende os en besked via formularen herunder, så tager vi kontakt for en uforpligtende snak.

Kontakt os

Book et møde

Klik for at finde et tidspunkt, hvor du kan mødes med Lars.

Scroll to Top